Biuro Obsługi Klienta +48 516 774 778 sklep@dogroom.pl
Najlepsze przeceny na Twoje ulubione produkty w tym tygodniu
Nie przegap świetnych ofert – nowe promocje co tydzień!
Mediterranean Natural Serrano Ham Bones 200g – Przekąski z golonki dla psa
Trixie House Training 50ml – Domowy treser czystości dla szczeniąt
Świąteczny prezent dla psiego seniora
Świąteczny prezent dla dużego psa
Świąteczny prezent dla średniego psa
Świąteczny prezent dla małego psa
Twoje zadowolenie i wygoda są dla nas priorytetem
Centrum pomocy
Chcemy dostarczyć Ci pełne wsparcie i rozwiązania na wszelkie pytania i potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej zakupów, produktów, dostawy lub innych kwestii związanych z naszym sklepem, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Zależy nam na tym, aby Twoje doświadczenie zakupowe było jak najlepsze. Dlatego staramy się dostarczyć Ci pełnego wsparcia na każdym etapie. Twoje sugestie i opinie są dla nas cenne, więc jeśli masz pomysły, jak jeszcze bardziej poprawić jakość naszych usług, chętnie wysłuchamy.
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego sklepu. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc w każdy możliwy sposób i uczynić Twoje zakupy wyjątkowym doświadczeniem.
Konto Klienta
Rejestracja konta
Dzięki rejestracji konta możesz śledzić status złożonego zamówienia, sprawdzić historię zamówień oraz dodawać produkty do listy życzeń. Aby zarejestrować konto w naszym sklepie skorzystaj z formularza znajdującego się na stronie Rejestracja konta.
Logowanie
Jeśli posiadasz konto zarejestrowane w naszym sklepie, możesz się do niego zalogować na stronie Logowanie.
Przypominanie hasła
W związku z bezpieczeństwem naszych Klientów, w sytuacji utraty hasła do konta prosimy o jego zmianę. Możesz to zrobić przechodząc na stronę Przypominanie hasła.
Produkty i promocje
Dostępność produktów
Na karcie każdego produktu znajdującego się w naszej ofercie, znajdują się informacje o jego dostępności. W zależności od wyświetlanego statusu produktu, a zarazem jego stanu magazynowego, czas realizacji zamówienia może się różnić.
Produkt dostępny na zamówienie – Produkty z tym statusem oferujemy na zamówienie Klienta. Czas realizacji takiego zamówienia może się różnić w zależności od dostępności towaru w magazynach naszych dostawców.
Dostępny – Produkty z tym statusem posiadamy w naszym magazynie. Zamówienia, w których znajdują się dostępne produkty są realizowane od ręki.
Zdjęcia produktów
Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od prezentowanego na zdjęciach.
- Kolory na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistych kolorów produktów.
- Rzeczywiste wymiary produktów mogą różnić się od podanych na stronie.
Outlet
Produkty znajdujące się w kategorii Outlet, to produkty pełnowartościowe, w obniżonych cenach ze względu na ich:
– krótką datę ważności (minimum 3 miesiące w momencie dodania produktu do kategorii Outlet),
– uszkodzone opakowanie, pozwalającym zachować cechy produktu do końca jego terminu ważności (opakowanie zalane, pogniecione, częściowo podarte, pęknięta nakrętka),
– kończącą się serię/kolekcję,
– wycofanie z oferty producenta produktu,
– wycofanie z oferty naszego sklepu.
Każdy produkt z kategorii Outlet, w swoim opisie posiada powód obniżenia jego ceny oraz wskaźnik ilości dostępnych sztuk.
Produkty z kategorii Outlet nie podlegają zwrotom i reklamacjom.
Produkty OTC - informacje
Dowiedz się więcej o weterynaryjnych produktach leczniczych weterynaryjnych na stronie Produkty OTC – informacje
Realizacja zamówień
Czas realizacji zamówień
Realizacja zamówienia to przedział czasowy pomiędzy przyjęciem zamówienia w naszym sklepie, a nadaniem przesyłki z towarem dla Klienta.
W przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą liczy się moment zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W celu skrócenia czasu realizacji zamówienia, Klient może przesłać potwierdzenie przelewu drogą mailową na adres sklep@dogroom.pl.
Na karcie każdego produktu z naszej oferty, znajdują się informacje o jego dostępności. W zależności od wyświetlanego statusu produktu, a zarazem jego stanu magazynowego, czas realizacji zamówienia może się różnić.
Produkt dostępny na zamówienie – Produkty z tym statusem oferujemy na zamówienie Klienta. Czas realizacji takiego zamówienia może się różnić w zależności od dostępności towaru w magazynach naszych dostawców.
Dostępny – Produkty z tym statusem posiadamy w naszym magazynie. Zamówienia, w których znajdują się dostępne produkty są realizowane od ręki.
Metody dostawy towaru
Metody, koszty i czasy dostaw możesz sprawdzić klikając w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/metody-i-koszty-dostawy/
Śledzenie zamówień
Funkcja śledzenia przesyłki jest dostępna dla zarejestrowanych Klientów. Aby móc z niej korzystać, zarejestruj konto w naszym sklepie!
Sprawdź, jaki status posiada Twoje zamówienie! Kliknij w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/sledzenie-zamowien/
Ważne! Funkcja śledzenia zamówienia nie jest aktywna bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna po 24 godzinach od wysłania zamówienia z magazynu.
Realizacja zamówień zawierających produkty weterynaryjne wydawane bez przepisu lekarza (OTC)
Informujemy że zgodnie z obowiązującymi przepisami, produkty OTC, czyli produkty lecznicze weterynaryjne wydawane bez przepisu lekarza, nie mogą być sprzedawane przez sklepy do aptek oraz nie mogą być sprzedawane firmom. Ponadto są dostępne tylko w przypadku odbioru osobistego lub zlecenia odbioru wybranej firmie kurierskiej. Zamawiając produkt OTC wyrażasz zgodę na złożenie w Twoim imieniu dyspozycji zlecenia odbioru przez wybraną firmę kurierską.
Płatności
Sposoby płatności
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, który zostaje wyświetlony po złożeniu zamówienia z tą wybraną formą płatności lub na stronie „Pomoc”, w sekcji „Płatności”, w punkcie „Dane do przelewu bankowego”,
- Za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
- Za pośrednictwem platformy płatniczej PayNow,
- Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego przez kuriera.
Problemy z płatnością online
Jeśli zauważysz pewne nieprawidłowości podczas korzystania z płatności online, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot należności
Funkcja śledzenia przesyłki jest dostępna dla zarejestrowanych Klientów. Aby móc z niej korzystać, zarejestruj konto w naszym sklepie!
Sprawdź, jaki status posiada Twoje zamówienie! Kliknij w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/sledzenie-zamowien/
Ważne! Funkcja śledzenia zamówienia nie jest aktywna bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna po 24 godzinach od wysłania zamówienia z magazynu.
Kupony rabatowe
Kupony rabatowe dostępne są dla wszystkich Klientów sklepu.
Zarejestrowani Klienci mogą znaleźć je na stronie „Moje konto”, w zakładce „Moje kupony”.
Dla Klientów nie posiadających konta w naszym sklepie regularnie przygotowywane są promocje czasowe, podczas których kupon oraz jego szczegóły udostępniane są na stronach sklepu.
Dane do przelewu bankowego
Numer konta bankowego: 49 1140 2004 0000 3402 8204 0462
Tytuł przelewu: [numer zamówienia]
Odbiorca: PHU MPP Magdalena Pakuła, ul. Orzycka 24/51, 02-695 Warszawa
Dla przelewów zagranicznych:
Numer IBAN: PL 49 1140 2004 0000 3402 8204 0462
Zwroty i reklamacje
Formularze do pobrania
Formularz reklamacyjny – dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem lub towar uszkodzony.
Formularz odstąpienia od umowy – zwrot towaru bez podania przyczyny.
Formularze są interaktywne. Oznacza to, że możesz je uzupełnić na komputerze/urządzeniu mobilnym lub wydrukować i uzupełnić w tradycyjny sposób. W celu zachowania cech interaktywnych formularzy, wymagany jest program Adobe Acrobat lub podobny.
Możesz też skorzystać z formularza zgłaszania zwrotów i reklamacji online.
Zwrot towaru
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
Od umowy możesz odstąpić, wysyłając Formularz o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres E-mail: sklep@dogroom.pl.
W terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś/odstąpiłeś od umowy, zwróć towar na adres:
Sklep Dogroom.pl
ul. Orzycka 24/51,
02-695 Warszawa.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacja towaru
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Formularz reklamacyjny najlepiej wysłać na adres E-mail: sklep@dogroom.pl. Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Sklep Dogroom.pl
ul. Orzycka 24/51,
02-695 Warszawa.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy sprzedaży– w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Wymiana towaru
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Wymiana towaru jest także możliwa po rozpatrzeniu reklamacji towaru, w przypadku:
- dostarczenia produktu niezgodnego z zamówieniem Klienta,
- uszkodzenia towaru podczas dostawy.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie przekazany do przesyłki możliwie jak najszybciej.
Towar niezgodny z zamówieniem
Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że jej zawartość nie zgadza się z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.
Podczas procesu weryfikacji zaistniałej sytuacji możemy poprosić Cię o wykonanie zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą mailową.
Uszkodzony towar
Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że jej zawartość jest uszkodzona, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.
Podczas procesu weryfikacji zaistniałej sytuacji, możemy poprosić Cię o wykonanie zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą mailową.
Brak zamówionego towaru
Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że produkty, które znajdowały się w Twoim zamówieniu nie dotarły do Ciebie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.
Inne
Regulamin sklepu
Z treścią regulaminu naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/regulamin/
Polityka prywatności
Z treścią polityki prywatności naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/polityka-prywatnosci/
Informacja RODO
Z treścią klauzuli informacyjnej RODO naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/obowiazek-informacyjny-rodo
Polityka cookies
Problemy techniczne
Jeśli podczas korzystania z naszego serwisu zauważysz problemy techniczne, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.