Dogroom.pl

Jak możemy Ci pomóc?

Witamy na stronie Pomoc naszego sklepu! Twoje zadowolenie i wygoda są dla nas priorytetem, dlatego chcemy dostarczyć Ci pełne wsparcie i rozwiązania na wszelkie pytania i potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy dotyczącej zakupów, produktów, dostawy lub innych kwestii związanych z naszym sklepem, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Zależy nam na tym, aby Twoje doświadczenie zakupowe było jak najlepsze. Dlatego staramy się dostarczyć Ci pełnego wsparcia na każdym etapie. Twoje sugestie i opinie są dla nas cenne, więc jeśli masz pomysły, jak jeszcze bardziej poprawić jakość naszych usług, chętnie wysłuchamy.

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego sklepu. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc w każdy możliwy sposób i uczynić Twoje zakupy wyjątkowym doświadczeniem.

Konto Klienta

Dzięki rejestracji konta możesz śledzić status złożonego zamówienia, sprawdzić historię zamówień oraz dodawać produkty do listy życzeń. Aby zarejestrować konto w naszym sklepie skorzystaj z formularza znajdującego się na stronie Rejestracja konta.

Jeśli posiadasz konto zarejestrowane w naszym sklepie, możesz się do niego zalogować na stronie Logowanie.

W związku z bezpieczeństwem naszych Klientów, w sytuacji utraty hasła do konta prosimy o jego zmianę. Możesz to zrobić przechodząc na stronę Przypominanie hasła.

Produkty i promocje

Na karcie każdego produktu znajdującego się w naszej ofercie, znajdują się informacje o jego dostępności. W zależności od wyświetlanego statusu produktu, a zarazem jego stanu magazynowego, czas realizacji zamówienia może się różnić.

 

Produkt dostępny na zamówienie - Produkty z tym statusem oferujemy na zamówienie Klienta. Czas realizacji takiego zamówienia może się różnić w zależności od dostępności towaru w magazynach naszych dostawców.

 

Dostępny - Produkty z tym statusem posiadamy w naszym magazynie. Zamówienia, w których znajdują się dostępne produkty są realizowane od ręki.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

  • Kolory na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistych kolorów produktów.
  • Rzeczywiste wymiary produktów mogą różnić się od podanych na stronie.

Produkty znajdujące się w kategorii Outlet, to produkty pełnowartościowe, w obniżonych cenach ze względu na ich:
- krótką datę ważności (minimum 3 miesiące w momencie dodania produktu do kategorii Outlet),
- uszkodzone opakowanie, pozwalającym zachować cechy produktu do końca jego terminu ważności (opakowanie zalane, pogniecione, częściowo podarte, pęknięta nakrętka),
- kończącą się serię/kolekcję,
- wycofanie z oferty producenta produktu,
- wycofanie z oferty naszego sklepu.

Każdy produkt z kategorii Outlet, w swoim opisie posiada powód obniżenia jego ceny oraz wskaźnik ilości dostępnych sztuk.

Produkty z kategorii Outlet nie podlegają zwrotom i reklamacjom.

Dowiedz się więcej o weterynaryjnych produktach leczniczych weterynaryjnych na stronie Produkty OTC - informacje

Realizacja zamówień

Realizacja zamówienia to przedział czasowy pomiędzy przyjęciem zamówienia w naszym sklepie, a nadaniem przesyłki z towarem dla Klienta. Realizacja zamówień złożonych do godziny 11:00 dnia roboczego, rozpoczyna się tego samego dnia. W przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą liczy się moment zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W celu skrócenia czasu realizacji zamówienia, Klient może przesłać potwierdzenie przelewu drogą mailową na adres sklep@dogroom.pl. Na karcie każdego produktu z naszej oferty, znajdują się informacje o jego dostępności. W zależności od wyświetlanego statusu produktu, a zarazem jego stanu magazynowego, czas realizacji zamówienia może się różnić.

 

Produkt dostępny na zamówienie - Produkty z tym statusem oferujemy na zamówienie Klienta. Czas realizacji takiego zamówienia może się różnić w zależności od dostępności towaru w magazynach naszych dostawców.

 

Dostępny - Produkty z tym statusem posiadamy w naszym magazynie. Zamówienia, w których znajdują się dostępne produkty są realizowane od ręki.

Metody, koszty i czasy dostaw możesz sprawdzić klikając w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/metody-i-koszty-dostawy/

Funkcja śledzenia przesyłki jest dostępna dla zarejestrowanych Klientów. Aby móc z niej korzystać, zarejestruj konto w naszym sklepie!

 

Sprawdź, jaki status posiada Twoje zamówienie! Kliknij w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/sledzenie-zamowien/

 

Ważne! Funkcja śledzenia zamówienia nie jest aktywna bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna po 24 godzinach od wysłania zamówienia z magazynu.

Informujemy że zgodnie z obowiązującymi przepisami, produkty OTC, czyli produkty lecznicze weterynaryjne wydawane bez przepisu lekarza, nie mogą być sprzedawane przez sklepy do aptek oraz nie mogą być sprzedawane firmom. Ponadto są dostępne tylko w przypadku odbioru osobistego lub zlecenia odbioru wybranej firmie kurierskiej. Zamawiając produkt OTC wyrażasz zgodę na złożenie w Twoim imieniu dyspozycji zlecenia odbioru przez wybraną firmę kurierską.

Płatności

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

  • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, który zostaje wyświetlony po złożeniu zamówienia z tą wybraną formą płatności lub na stronie „Pomoc”, w sekcji „Płatności”, w punkcie "Dane do przelewu bankowego",
  • Za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • Za pośrednictwem platformy płatniczej PayNow,
  • Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego przez kuriera,
  • Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.

Jeśli zauważysz pewne nieprawidłowości podczas korzystania z płatności online, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 
Więcej informacji na temat zwrotu należności znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Kupony rabatowe dostępne są dla wszystkich Klientów sklepu.

 

Zarejestrowani Klienci mogą znaleźć je w zakładce "Moje kupony" na stronie "Moje konto".

 

Dla Klientów nie posiadających konta w naszym sklepie regularnie przygotowywane są promocje czasowe, podczas których kupon oraz jego szczegóły udostępniane są na stronach sklepu.

Numer konta bankowego: 49 1140 2004 0000 3402 8204 0462
Tytuł przelewu: [numer zamówienia]
Odbiorca: PHU MPP Magdalena Pakuła, ul. Orzycka 24/51, 02-695 Warszawa

 

Dla przelewów zagranicznych:
Numer IBAN: PL 49 1140 2004 0000 3402 8204 0462

Zwroty i reklamacje

Formularz reklamacyjny - dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem lub towar uszkodzony.

Formularz odstąpienia od umowy - zwrot towaru bez podania przyczyny.

 

Formularze są interaktywne. Oznacza to, że możesz je uzupełnić na komputerze/urządzeniu mobilnym lub wydrukować i uzupełnić w tradycyjny sposób. W celu zachowania cech interaktywnych formularzy, wymagany jest program Adobe Acrobat lub podobny.

 

Możesz też skorzystać z formularza zgłaszania zwrotów i reklamacji online.

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

Od umowy możesz odstąpić, wysyłając Formularz o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres E-mail: sklep@dogroom.pl.
W terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś/odstąpiłeś od umowy, zwróć towar na adres:
Sklep Dogroom.pl
ul. Orzycka 24/51,
02-695 Warszawa.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Formularz reklamacyjny  najlepiej wysłać na adres E-mail: sklep@dogroom.pl. Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Sklep Dogroom.pl
ul. Orzycka 24/51,
02-695 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy sprzedaży– w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu dwóch lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Wymiana towaru jest także możliwa po rozpatrzeniu reklamacji towaru, w przypadku:

  • dostarczenia produktu niezgodnego z zamówieniem Klienta,
  • uszkodzenia towaru podczas dostawy.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie przekazany do przesyłki możliwie jak najszybciej.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że jej zawartość nie zgadza się z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.

Podczas procesu weryfikacji zaistniałej sytuacji możemy poprosić Cię o wykonanie zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą mailową.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że jej zawartość jest uszkodzona, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.

Podczas procesu weryfikacji zaistniałej sytuacji, możemy poprosić Cię o wykonanie zdjęć przesyłki i przesłanie ich drogą mailową.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że produkty, które znajdowały się w Twoim zamówieniu nie dotarły do Ciebie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zgłoś zaistniały problem indywidualnie. Sprawdź jak to zrobić na stronie Zwroty i reklamacje.

Inne

Z treścią regulaminu naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/regulamin/

Z treścią polityki prywatności naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/polityka-prywatnosci/

Z treścią klauzuli informacyjnej RODO  naszego sklepu możesz zapoznać się po kliknięciu w poniższy link:
https://dogroom.pl/pomoc/obowiazek-informacyjny-rodo

Jeśli podczas korzystania z naszego serwisu zauważysz problemy techniczne, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Wybierz kupon dla siebie
Koszyk zamknij