Dogroom.pl

Zgłaszanie zwrotu lub reklamacji towaru

Twoje zadowolenie z zakupów w naszym sklepie jest dla nas priorytetem. Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z zakupionego produktu lub pojawił się problem, chcemy Cię zapewnić, że jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Aby dokonać zwrotu zamówionego towaru lub go zareklamować, należy wypełnić odpowiedni formularz zgłoszeniowy oraz wysłać go do naszego Biura Obsługi Klienta. Jeśli potrzebujesz pomocy, sprawdź sekcję “Zwroty i reklamacje” na stronie Pomoc lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Pobierz i uzupełnij formularz

Poniżej znajdziesz odnośniki do formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość i formularza reklamacyjnego. Możesz je pobrać na swoje urządzenie, uzupełnić i przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta pocztą elektroniczną.

Formularze są interaktywne – oznacza to, że możesz uzupełnić je na swoim urządzeniu i przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta bez konieczności drukowania. Do poprawnego działania formularzy, będziesz potrzebować programu Adobe PDF lub podobnego. To oszczędność Twojego czasu i środowiska 💚🌺

Zgłoś online

Zwrot towaru, jego wadę lub brak w przesyłce możesz zgłosić dzięki formularzowi online. Postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w formularzu. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą!


Wyciąg z Regulaminu Sklepu dot. zwrotów i reklamacji

§7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w §2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na stronie „Pomoc” w sekcji „Zwroty i reklamacje”, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
  7. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu.
  8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
    opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  9. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres zawarty w §2 Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
    5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
    6. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
    7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

§8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    • w której przedmiotem świadczenia są towary z kategorii „Outlet”, czyli produkty pełnowartościowe, w obniżonych cenach ze względu na ich krótką datę ważności (minimum 3 miesiące w momencie dodania produktu do kategorii Outlet), uszkodzone opakowanie, pozwalającym zachować cechy produktu do końca jego terminu ważności (opakowanie zalane, pogniecione, częściowo podarte, pęknięta nakrętka),  kończącą się serię/kolekcję, wycofanie z oferty producenta produktu, wycofanie z oferty naszego sklepu,
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • Żądać usunięcia wady.
  3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego umieszczonego na stronie „Pomoc” w sekcji „Zwroty i reklamacje”, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w §2 Regulaminu.
  5. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres zawarty w §2 Regulaminu.
  6. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  7. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres E-mail wskazany w §2 Regulaminu.
  8. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      • Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się na stronie UOKiK.
      • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest na stronie UOKiK.
      • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
      • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Wybierz kupon dla siebie
Koszyk zamknij