Biuro Obsługi Klienta +48 516 774 778 sklep@dogroom.pl
17,28 zł
Kwota: 17,28 zł
Darmowa wysyłka dla zamówień od 4 produktów
Najlepsze przeceny na Twoje ulubione produkty w tym tygodniu
Nie przegap świetnych ofert – nowe promocje co tydzień!
Kiltix – obroża przeciw pchłom i kleszczom dla psów, S (38 cm) – OUTLET
Brit Care Dog Mini Rabbit & Salmon, saszetka 85g – OUTLET
Brit Care Dog Mini Puppy Lamb, saszetka 85g – OUTLET
Carnilove Dog Venison & Strawberry Leaves 300g – Mokra karma dla dorosłych psów z dziczyzną i liśćmi truskawki – OUTLET
Carnilove Dog Ostrich & Blackberries 300g – Mokra karma dla dorosłych psów ze strusiem i jeżynami, saszetka 300g – OUTLET
Artero De-Matting Slicker Brush – OUTLET
17,28 zł
Kwota: 17,28 zł
Darmowa wysyłka dla zamówień od 4 produktów
Pasja do psów, troska o ich zdrowie i radość każdego dnia
Zwroty i reklamacje
Twoje zadowolenie z zakupów w naszym sklepie jest dla nas priorytetem. Jeśli rozmyślisz się z zakupionego produktu, nie spełnia on Twoich oczekiwań lub pojawił się problem, chcemy Cię zapewnić, że jesteśmy tu, aby Ci pomóc.
PHU MPP Magdalena Pakuła
ul. Orzycka 24/51
02-695 Warszawa
Zadowolenie naszych klientów jest dla nas kluczowe, dlatego w Dogroom.pl umożliwiamy zwrot produktów w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, bez podawania przyczyny. Aby dokonać zgłoszenia zwrotu towaru skontaktuj się z nami mailowo, podając numer zamówienia oraz informacje dotyczące zwracanych produktów, lub klikając w odnośnik do zwrotów online znajdujący się powyżej.
Upewnij się, że produkt jest w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami. Następnie zapakuj produkt bezpiecznie i odeślij go na nasz adres, który prześlemy w odpowiedzi na zgłoszenie. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Kiedy z otrzymanym produktem jest coś nie tak
Reklamacja towaru
Filozofia Dogroom.pl to zobowiązanie do dbałości o jakość życia psów i ochrony środowiska naturalnego. Każdego dnia staramy się realizować tę koncepcję poprzez nasze produkty, podejście do klienta oraz zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
W Dogroom.pl dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości, jednak zdajemy sobie sprawę, że mogą zdarzyć się sytuacje, gdy produkt okaże się wadliwy. W takim przypadku masz prawo do złożenia reklamacji.
Aby zgłosić reklamację:
- Skontaktuj się z nami mailowo, opisując problem i dołączając zdjęcia wadliwego produktu, jeśli to możliwe. Pamiętaj, by podać numer zamówienia.
- Nasz zespół rozpatrzy Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni i poinformuje Cię o wyniku.
- W przypadku uznania reklamacji masz prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub – jeśli to możliwe – zwrotu środków.
Dokładamy wszelkich starań, aby każda reklamacja była rozpatrywana szybko i uczciwie.
W przypadku wystąpienia wady towaru masz możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Korzystając z rękojmi możesz, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- Żądać usunięcia wady.
Możesz skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego umieszczonego na stronie „Pomoc” w sekcji „Zwroty i reklamacje”, jednak nie jest to obowiązkowe.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.